pinkamina joshua watts (wettfox)

  1. @ambrosiasage toronto D: i bet there is something around there :P and i know being lonely is a kiwi ... but you have us now ^^

    Saturday, 24-Sep-11 09:43:09 UTC from web in context
  2. @nidoproxy having murdockty weeks is something i have to often .... so i know the feeling but im glad its going abit better this week , i have to split actualy i have an apointment ^^ speak ya later ^^ maby we could exchange msn ? later on ?

    Thursday, 01-Sep-11 10:42:03 UTC from web in context
  3. @nidoproxy im sorry if i offended you with epicmealtime dude as a name >.< im not that good with remenbering names :P and yes im the hat dude :P how are ya :P

    Wednesday, 31-Aug-11 22:44:29 UTC from web in context
  4. @nidoproxy im gonna be there D: geeze we realy need to do this more often ^^ and isthe epicmealtime dude gonna be there to ? XD i wear im gonna bring a bottle of jack daniels and bacon strips with me XD

    Wednesday, 31-Aug-11 15:48:29 UTC from web in context
  5. hey there ^^ awsome that you found me :D how are you doing ^^ and how was the remainder of the day you spendt in amsterdam :P

    Wednesday, 10-Aug-11 08:04:13 UTC from web
  6. @bebbers meetup wil indeed be very epic ;)

    Thursday, 28-Jul-11 08:53:06 UTC from web in context
  7. @nvrrmbr huggles you to ^^ XD

    Wednesday, 27-Jul-11 09:40:09 UTC from web in context
  8. @theawesomepony sleep tight ^^ *huggle

    Wednesday, 27-Jul-11 09:38:00 UTC from web in context
  9. @theawesomepony well then il speak ya tomoro ^^

    Wednesday, 27-Jul-11 09:33:44 UTC from web in context
  10. @theawesomepony im doin fine :P but im gonna have to contineu this convo later on today ^^ i realy need to figure some stuf out for the synth im building XD so speak ya later ^^

    Wednesday, 27-Jul-11 09:31:05 UTC from web in context
  11. @nvrrmbr im not much of a golf person actualy D: i would like to give it a try :P haha swing the litle appless into space

    Wednesday, 27-Jul-11 09:26:34 UTC from web in context
  12. @theawesomepony well english american i call them the same :S but yeah WAY better

    Wednesday, 27-Jul-11 09:25:59 UTC from web in context
  13. if its one thing i hate ... its dutch cartoons the voices are ALWAYS the same >.<

    Wednesday, 27-Jul-11 09:24:08 UTC from web in context
  14. @theawesomepony well i gues thee gonna air the dutch version here >.< but i just downloaded the entire first season from a torrent site in english ;)

    Wednesday, 27-Jul-11 09:23:32 UTC from web in context
  15. @nvrrmbr ahh ok well that atleast would make sence XD making adults speak like kids pf .... only the japanese can do that :P

    Wednesday, 27-Jul-11 09:21:07 UTC from web in context
  16. @nvrrmbr the cmc ? and around here we only have voice actors who do kids shows .... with the most terrible childish voices >.< ughhh i bet they would make astro boy even sound like a 3 year old >.<

    Wednesday, 27-Jul-11 09:15:08 UTC from web in context
  17. @theawesomepony yeah the wierd thing is i gues there are allot of bronies here but stil .... the dutch version of mlp sounds so horrible >.< its like a freakin kids show XD i mena atleast the american version sounds like there all tenagers right

    Wednesday, 27-Jul-11 09:12:34 UTC from web in context
  18. @theawesomepony im from holland or the netherlands or howaver you might call this place XD and you ? http://kp-shadowsquirrel.deviantart.com/#/d3myruv and im gonna use this as a refrence btw :D

    Wednesday, 27-Jul-11 09:07:22 UTC from web in context
  19. @theawesomepony well i was lurking around on google looking for mlp stuf and then terms like brony showed up and then stuf like derpychat and well this came up asewll and i took a look and made an avount here :P

    Wednesday, 27-Jul-11 09:05:16 UTC from web in context
  20. @theawesomepony yeah :P after i built her XD

    Wednesday, 27-Jul-11 09:02:38 UTC from web in context
  21. @nvrrmbr oh wow well then XD you chat there aswell or?

    Wednesday, 27-Jul-11 09:00:32 UTC from web in context
  22. @theawesomepony XD well no shame in that :P but seriously D: id put her on my bed and snuggle up against her :P

    Wednesday, 27-Jul-11 08:59:57 UTC from web in context
  23. @nvrrmbr well since im 8 years older then you XD perhaps stuff that i realy shouldnt be sharing with you XD but to put it plain any kind of sexual stuf is ok with me

    Wednesday, 27-Jul-11 08:56:38 UTC from web in context
  24. @theawesomepony very good idea indeed D: ahw geeze if only i had the money ... id build a animatronic life sized pinkie pie ...

    Wednesday, 27-Jul-11 08:55:45 UTC from web in context
  25. @theawesomepony hey there ^^ im doin pretty fine and you ?

    Wednesday, 27-Jul-11 08:53:55 UTC from web in context
  26. @nvrrmbr i need to leurn that you cant press enter without sending a message here >.< and ehm i dunno any kinda fun jokes dirty jokes XD role play or just plain comvos ya know

    Wednesday, 27-Jul-11 08:53:17 UTC from web in context
  27. @nvrrmbr

    Wednesday, 27-Jul-11 08:51:50 UTC from web in context
  28. well im doing some research an a analogue modular synthesiser im building so im looking allot on google for some schematics and stuf

    Wednesday, 27-Jul-11 08:47:40 UTC from web in context
  29. @nvrrmbr srry >.< im doing pretty fine myself ^^ but im stil alitle tired couse i just woke up :P so what are ya gonna do today ?

    Wednesday, 27-Jul-11 08:42:56 UTC from web in context
  30. @nvrrmbr

    Wednesday, 27-Jul-11 08:42:13 UTC from web in context

Statistics

User ID
2587
Member since
17 Jul 2011
Notices
31
Daily average
0
Cornify