Conversation
Notices
-
Hej quitter. Är det ok?
-
Det är det!
-
@mmn servern var nere några dagar. Ni ger väll en liten headsup om ni eventuellt skulle bli tvungna stänga ner den helt, va?
-
@goldbrush Det var hårdvarufel tydligen och jag litar på att om @3mp0 och @hannes2peer (som är admins på quitter.se) skulle planera nedläggning någon gång så meddelas det. För infons skull så kan det nämnas att om en vill underlätta/hjälpa driften så kan en stödja http://enkompiskompis.se/sv - eller ännu bättre, aktivt motverka kapitalismen och främja revolutionen.
-
@goldbrush pls also bookmark somsants.net/quitter. If Quitter is down, the admins might use this account to tell you what's happening.
-
-
-
-