Desmond Roseluck (desiros)

  1. https://twitter.com/DennysDiner/status/489418044725530626 omfg

    Wednesday, 16-Jul-14 19:20:43 UTC from web in context Repeat of redenchilada
  2. @thefunkytortoise the blast knocks over several bystanders

    Wednesday, 16-Jul-14 19:08:49 UTC from web in context
  3. sneezes

    Wednesday, 16-Jul-14 19:03:39 UTC from web in context
  4. @mastertdi B)

    Wednesday, 16-Jul-14 18:42:55 UTC from web in context
  5. @voxxxrebel ayyyyyyyyyyyyyy

    Wednesday, 16-Jul-14 18:41:34 UTC from web in context
  6. @mastertdi lmao

    Wednesday, 16-Jul-14 18:41:24 UTC from web in context
  7. @randomwonderbolt shes a brick........ house

    Wednesday, 16-Jul-14 18:41:06 UTC from web in context
  8. @mastertdi thats the point lol

    Wednesday, 16-Jul-14 18:34:55 UTC from web in context
  9. @mastertdi :D

    Wednesday, 16-Jul-14 18:33:24 UTC from web in context
  10. @mushi happy bday bro

    Wednesday, 16-Jul-14 18:32:59 UTC from web
  11. ay

    Wednesday, 16-Jul-14 18:31:26 UTC from web in context
  12. i need to use the sleep now gnight all see u tomorrow <3

    Saturday, 05-Jul-14 05:13:54 UTC from StatusNet iPhone in context
  13. @nerthos man I like all my villagers but it's prob because I'm a big softie

    Saturday, 05-Jul-14 05:10:58 UTC from StatusNet iPhone in context
  14. @nerthos good.

    Saturday, 05-Jul-14 05:07:25 UTC from StatusNet iPhone in context
  15. @nerthos yeah.. I've gotten attached to all of my villagers though, even the ones I didn't like before

    Saturday, 05-Jul-14 05:07:16 UTC from StatusNet iPhone in context
  16. @metaltao no just vacant and chases her own tail

    Saturday, 05-Jul-14 05:06:49 UTC from StatusNet iPhone in context
  17. @metaltao yep. she's a moron alright

    Saturday, 05-Jul-14 05:05:48 UTC from StatusNet iPhone in context
  18. @nerthos I had actually left it alone for more than a year, really.. my main fear is that someone might have moved away.

    Saturday, 05-Jul-14 05:05:33 UTC from StatusNet iPhone in context
  19. @metaltao sure http://rainbowdash.net/attachment/767184

    Saturday, 05-Jul-14 05:04:42 UTC from StatusNet iPhone in context
  20. @nerthos truuu B)

    Saturday, 05-Jul-14 05:02:50 UTC from StatusNet iPhone in context
  21. @metaltao not really but I do have a cat

    Saturday, 05-Jul-14 05:02:35 UTC from StatusNet iPhone in context
  22. @bakasenpai yes. the queen is back B)

    Saturday, 05-Jul-14 05:02:21 UTC from StatusNet iPhone in context
  23. @nerthos oh dude I knoooow but the last time I came back after a long while all I had to do was just clean up the town a bit and talk to everyone a few times and I hope this time is the same

    Saturday, 05-Jul-14 05:02:01 UTC from StatusNet iPhone in context
  24. @mastertdi thank

    Saturday, 05-Jul-14 05:00:47 UTC from StatusNet iPhone in context
  25. @metaltao yup.

    Saturday, 05-Jul-14 05:00:36 UTC from StatusNet iPhone in context
  26. @metaltao nope, I'm actually one of the first users of the site.

    Saturday, 05-Jul-14 05:00:19 UTC from StatusNet iPhone in context
  27. @metaltao ay

    Saturday, 05-Jul-14 04:59:38 UTC from StatusNet iPhone in context
  28. @nerthos tru but I don't like to mess with time settings in realtime games because it feels like lying about stuff and I don't like to lie

    Saturday, 05-Jul-14 04:35:08 UTC from StatusNet iPhone in context
  29. yeah yeah fireworks are pretty cool and all but have you seen tHIS BUBBLE GUN http://rainbowdash.net/attachment/767172

    Saturday, 05-Jul-14 04:34:07 UTC from StatusNet iPhone in context
  30. @nerthos it's been like a year since I last played it, hope nobody died lol

    Saturday, 05-Jul-14 04:28:25 UTC from StatusNet iPhone in context

Statistics

User ID
247
Member since
5 Apr 2011
Notices
8198
Daily average
5

Affiliates

Fluttershy.org Sonic Radioboom Brony Aerospace Bronies UK EquestriaGaming PonySquare
Cornify